Heeft transgender Caitlyn Jenner geen sekseoperatie ondergaan?

Ik vraag dit omdat in de aflevering van gisteren gevraagd werd of ze een relatie met een man overwoog en ze toen aangaf dat ze eerst over alle juist lichaamsdelen moest beschikken. Dat suggereert mijn inziens dat ze niet verder is gekomen dan borstimplantaten en wat plastische chirurgie....

Dit verbaast mij want in ons land mag je alleen van naam veranderen als je de operatie hebt gehad!

Toegevoegd na 3 minuten:
Het viel mij ook op dat ze niet in badpak durfde en niet gewoon van voren werd gefilmd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ze heeft nog geen geslachtsveranderende operatie gehad. Of ze plannen heeft om het wel te doen in de toekomst weet ik niet.

Overigens hoef je in Nederland ook geen operatie meer te ondergaan om je naam en geslacht te veranderen op je paspoort. Sinds vorig jaar is een verklaring van een deskundige voldoende. De deskundige moet concluderen dat een persoon er definitief van overtuigd is tot het andere geslacht te behoren.