Moet ik me zorgen maken dat ik op me 14e me voorhuid niet helemaal over me eikel kan krijgen?

Ik kan dat slechts een klein puntje, moet ik me daar zorgen over maken of komt dat vanzelf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je voorhuid te krap is, kan dat tot nare gevolgen lijden. Als vuil tussen je eikel en de voorhuid komt, kan dat een infectie veroorzaken. In jouw positie zou ik toch even een afspraakje maken bij je huisarts, die stuurt je dan wel verder naar een uroloog. Kleine ingreep, groot plezier (als alles weer genezen is).
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt helemaal +