Hoe val ik verantwoordelijk 20 kilo af?

Ik ben nog erg jong en weeg al veel te zwaar, ik wil hier echt iets aan gaan doen maar ik weet niet meer waar ik moet beginnen, HELP!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je nog jong bent en zoveel wilt afvallen lijkt mij het verstandigst een diëtist te raadplegen. Het is van groot belang dat je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. En misschien een inkoppertje maar... Bewegen, bewegen, bewegen!

1 Ding moet je niet doen. Je eten eruit kosten. Daar kun je anorexia van krijgen. Wat je kunt doen is veel water drinken daar moet je van poepen eet ook veel fruit.. Je gaat meestal eten als je je verveelt. Dus probeer je niet te vervelen. Bewegen is ook belangrijk. Ik weet je hebt daar geen zin in meestal. Maar Je moet jezelf de vraag stellen: "wil ik nu afvallen? of niet." Als je echt wou afvallen probeer dan elke dag 15 min te lopen... Na het Avondeten. En `s morgens joggen.. 20 min ofzo.. En Neem als ontbijt: Een smoothie.. Melk.. En veel fruit erin en shaken maar.. En je hebt een gezonde ontbijt.. Neem maar een banaan zou ik zeggen dat is machtig.. (je kunt ook 2 soorten fruit doen) en doe meer fruit dan melk erin..Je kunt ook in een site kijken hoe je smoothie`s maakt. En eet niet teveel vettige dingen.. en als je zin hebt in iets lekkers neem noten.. Vergeet niet doe je nooit uitverhongeren.. Doe wel als je honger hebt iets dat vult nemen en dat weinig calorieën heeft xx Siena (11 jaar :P)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100