Ik heb sinds een half jaar last van gevoelige borsten. Ik ben niet zwanger, ik heb wel al zes jaar siliconen. Weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat ze controleren door je Plastische Chirurg.
Of je gaat naar die die ze heeft geplaatst of de een andere PC Eventueel kun je kijken op www.borstenforum.nl Geen lekkende siliconen toenvallig? Verder suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar je hebt recht op controle als je de implantaten hebt. Idd als het niet gerelateerd is aan de implantaten dan kun je beter naar je HA..

Antwoorden (2)

Ik denk dat je beter even langs de huisarts kan gaan.
Stel dat er iets mis is met de siliconen... kan je beter snel naar laten kijken, i.p.v. dat we hier maar wat bedenken wat het kan zijn .
Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou wel naar de huisarts gaan als ik jou was.
Maar het kan ook iets met hormonen te maken te hebben. Ik heb dat ook nu, loop de hele dag met stijve tepels en dat komt door dat ik te weinig hormonen krijg.