moet je bij oogklachten meteen naar de opticien?

ik zit achterin de klas en dan zie ik nauwelijks wat er op het bord staat. degene die naast mij zit zegt dat hij het wel duidelijk ziet. naar de opticien?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, ik zou in dit geval wel even langs de opticien gaan! Bij een opticien kan je een gratis oogmeting laten doen en dan weet je gelijk of je een bril nodig hebt of niet! Ik ging ook eens voor de lol naar de opticien omdat ik steeds meer hoofdpijn had en moe werd omdat mn ogen zo'n pijn deden, en wat bleek: ik had mn beide ogen een andere sterkte dus nu heb ik een bril en het is echt een verademing hoe scherp je alles ineens weer kunt zien! Succes ermee! Toegevoegd na 2 minuten: Om even iets specifieker te antwoorden op je vraag: je MOET natuurlijk niks, maar je zou het altijd voor de zekerheid kunnen doen. Een oogmeting is immers gratis voor zover ik weet :)

Bronnen:
Eigen ervaring

Ja dat zou ik maar doen.

Ja, ik zo er zeker heen gaan Maar je kunt ook aan je mentor of leraar vragen of je wat dichter bij het bord mag gaan zitten.

Ik zou het wel doen, bij mij in de klas had een meisje dat ook en die heeft nu lenzen :p

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100