Wat gebeurt er als een zanger(es) de hik krijgt tijdens of net voor een optreden?

Dit moet toch erg lastig zijn. Je kunt het niet zomaar aflassen, maar zingen met de hik kan ook echt niet..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zal deze persoon even het podium aflopen en van de hik afkomen. Er zal waarschijnlijk een band gestart worden met muziek of de supportive artist (voorprogramma) komt even terug als het lang duurt. Zoals iedereen weet zijn er veel trucjes om van je hik af te komen... Iedereen weet ookw el een trucje dat snel werkt. Bv; Vragen wat ze een hele week gegeten hebben of wat bij mij ALTIJD helpt, aan de verkeerde kant van het glas (dus niet de onderkant maar de verste rand van het glas) water proberen te drinken.

Dan zal zij respectievelijk (moeten) stoppen met haar optreden of uitstellen.....

Ik zing zelf en als ik de hik heb dan drink ik een glas water terwijl ik voorovergebogen hang aan de overknt van het glas met kleine slokjes op, dan is het over. Toegevoegd na 2 minuten: Tijdens het zingen is het mij nooit gebeurd, ik denk dat dat komt doordat als je zingt je heel gelijkmatig je adem benut- in en uitadement- net zoals bijvoorbeeld iemand die stottert die kan meestal ook wel zingend iets zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100