wat is jou lijfspreuk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik wil de rest van mijn leven buiten spelen.

Geloof niets en onderzoek alles...

If I struggle, thank God! I'll count my blessings, trouble but never no stressing.. Just call it a lesson..

Het gaat er niet om wat je overkomt, het gaat erom wat je ermee doet.

Het leven is wat je gebeurt,terwijl je andere plannen maakt.

Bronnen:
uit een liedje van Acda en de Munnik

This is my life and my way... Niets is wat het lijkt... Iemand te schande maken is een grotere schande dan het zelf te moeten lijden... Weet wat je zegt. Maar zeg nooit wat je weet... En recent: Een kraai die vliegt vangt altijd wat... Toegevoegd op 12-06-2009 16:32:30 Het maakt me niet uit hoe ze over me praten. Als ze maar over me praten...

Niets zo leuk als een lijfspreuk!

Bronnen:
Wrample van Herman Finkers' niets zo...

Je mag best naast m'n bord scheiten zolang je maar niet in m'n eten spettert. Toegevoegd op 12-06-2009 16:40:21 Waarom zou ik water drinken ik eet toch ook geen zeep.

Doe is effe gewoon!

Het leven is kort. De wereld is groot. Maak er wat van! Voor je dood. (En wees een beetje aardig tegen anderen enz.)

Geleend van Mark Twain en Heath Ledger: "Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; Live like it's heaven on earth"

Het kan altijd erger. Klinkt misschien een beetje negatief, maar helpt juist als je positief wil blijven. Altijd positief blijven, behalve bij een dopingcontrole, dan is dat niet handig. Die bedenk ik net, is ook wel leuk.

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusies. Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen. Waarom zou je je dan vermoeien?

Alles van waarde is weerloos.

over mezelf: difficult to remember, impossible to forget over het leven: Carpe Diem

always look on the bright side of life

Enjoy it, nothing else matters.

Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Nihil a me alienum puto : niets menselijks is me vreemd.

Ik heb er verscheidene. De allerbelangrijkste is voor mij "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Hier leef ik echt naar. Soms breid ik deze zelfs uit naar "Wat gij wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander". Nummer 2 staat eigenlijk in relatie met nummer 1: Wie goed doet, die goed ontmoet. Verder nog Carpe Diem En tenslotte niet echt een spreuk, maar wel een wijsheid om naar te leven: Het is OK om af en toe de fout in te gaan.

'Shit happens'

Gisteren is dood, morgen moet nog geboren worden, vandaag is goed genoeg!

Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren helpt je niet vooruit. De wind van morgen blijft misschien wel uit. Je moet zeilen op de wind van vandaag. De enige werkelijkheid is het NU. Gebruik het en geniet ervan.

Wees niet bang voor de kleine dingen, dingen waar je echt bang voor moet zijn kom je nog tegen.

Ik heb een tong als een kokosmatje! Zeg ik vaak ergens aan het einde van mn werkdag....(ik werk als telefoniste)

Het leven is een Feest. Maar je moet wel zelf de slingers ophangen.

Bronnen:
Ilse de Lange

Moedig voorwaards.

Leef zonder spijt

Immer wen du denkst es geht nicht mehr, kommt von irgendwo ein lichtlein her...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100