Ik word verkoud ,kreeg ik keelpijn ,zware stem ,naar ee paar dagen kon ik wel weer normal praten maar ik zit nog met keelpijn ,al 21 dagen.Wat heb ik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien heb je een keelontsteking opgelopen. Je kan het beste naar de huisarts gaan om er even naar te laten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een geweldig middeltje voor je,
na een verkoudheid blijft je keel altijd
wat geirriteerd, een paar dagen gorgelen,
met zout water dat helpt geweldig.
Beterschap.
12 jaar geleden
Het kunnen verschillende dingen zijn.
Natuurlijk een keelontsteking, maar het kan ook zijn (in beperkte gevallen)
Dat het de amandelen zijn (als die er nog niet uit zijn gehaald)
Dat, gaat vaak gepaard met hevig (bloed) hoesten, en pijn in de keel

(zie bron 2)

Natuurlijk kunnen wij het advies van een dokter niet waarborgen.
Dus gewoon naar een dokter gaan, die kan dan in je keel kijken, en zien wat er aan de hand is!

Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook goed zou kunnen, is dat het pfeiffer is. Pfeiffer begint met keelpijn in combinatie met opgezwollen klieren. Ga iniedergeval even naar de dokter. Hij kan met een simpele bloedtest pfeiffer aantonen, of juist uitsluiten. Succes en beterschap!