50 tot 80 euro in Den Haag tenminste, ligt aan de lengte. Ze zijn wel lastig als je ze elke dag in wilt doen, maar het indoen zelf is even wennen. Aan het einde van de dag zullen ze wel wat uitgezakt zijn (als je ze indoet zonder te touperen).

Zelf ben ik overgestapt op extensions met bondings, blijven er zo'n 5 maanden inzitten en geen gedoe elke ochtend, dit kost alleen wel wat meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik had ze op internet een x gezien voor 60 euro maar weet niet of het makkelijk is om het onterecht doen xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb deze gekocht voor 65 euro bij balmain hair. % minuten werk en klaar.
Blijven goed zitten de hele dag en zakken niet uit.
Maak, nu het mooier weer word, een hoge staart er mee.
Ik heb deze alleen dan in een donkere kleur gekocht.

Zie video