Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is clever smoke echt zo goed als dat ze beweren?

normaal ben ik erg cynish in sommige producten... vooral die zooi die ik vaak op tv ziet... echter zag ik bij tommy teleshopping het product clever smoke... ik vraag me of iemand weet of het echt zo goed is als dat ze beweren?
Heeft iemand hier ervaring mee?

zie: http://www.tommyteleshopping.com/home/clever-smoke.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zag laatst inderdaad ook de supersmoker. Hetzelfde idee als de clever smoke. Daar mijn vrouw rookt (ik heb nog nooit gerookt) wilde ik er wel eens het fijne van afweten en ben op internet gaan zoeken. Mijn conclusie is in principe als volgt: Je kan het niet zien als een vervanging van de sigaret. De echte handeling van het aansteken of sigaretje draaien is er niet bij. Daarnaast gaat de batterij in die dingen ook niet echt lang mee. Verder schijnt het dat je een drie keer aan dat ding moet trekken wil er rook uitkomen. Wacht je daarna te lang moet je weer drie keer trekken om er rook uit te krijgen.
Zoek je dus iets als bezigheidstherapie ter vervanging van de sigaret dan zal het best werken. Zoek je echt vervanging van je sigaret dan ben je dit ding snel moe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding