is clever smoke echt zo goed als dat ze beweren?

normaal ben ik erg cynish in sommige producten... vooral die zooi die ik vaak op tv ziet... echter zag ik bij tommy teleshopping het product clever smoke... ik vraag me of iemand weet of het echt zo goed is als dat ze beweren?
Heeft iemand hier ervaring mee?

zie: http://www.tommyteleshopping.com/home/clever-smoke.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ik zag laatst inderdaad ook de supersmoker. Hetzelfde idee als de clever smoke. Daar mijn vrouw rookt (ik heb nog nooit gerookt) wilde ik er wel eens het fijne van afweten en ben op internet gaan zoeken. Mijn conclusie is in principe als volgt: Je kan het niet zien als een vervanging van de sigaret. De echte handeling van het aansteken of sigaretje draaien is er niet bij. Daarnaast gaat de batterij in die dingen ook niet echt lang mee. Verder schijnt het dat je een drie keer aan dat ding moet trekken wil er rook uitkomen. Wacht je daarna te lang moet je weer drie keer trekken om er rook uit te krijgen.
Zoek je dus iets als bezigheidstherapie ter vervanging van de sigaret dan zal het best werken. Zoek je echt vervanging van je sigaret dan ben je dit ding snel moe.