werkt de zquiet echt?

dat is dat bitje tegen snurken, zag de reclame en zou leuk zijn als ie werkte maar tlijkt me nogal simpel.....

of...zijn er misschien goedkopere middelen tegen snurken die werken????

(behalve op de zij slapen en een rubberen hamer:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Volgens mij mag jwel een doekje voor het kwijlen erbij doen. daar praten ze niet over
Amadea
12 jaar geleden
Nee, ik denk niet dat zoiets werkt. De truc is dat je mond dicht moet blijven, dat maakt hiermee niks uit...

Antwoorden (2)

ik denk het niet, weet het haast wel zeker.

tell sell en dat soort programma's verkopen alleen rotzooi :)
of ze gebruiken al bestaande producten, geven die een andere naam en verkopen dat voor veel geld.

je hebt zo'n mix apparaat, die alles kan mixen! echt alles! Oh wat geweldig!!

dat noem ik nog steeds een blender.. en die zijn geen honderd euro

je kunt ook een nachtbeugel aanschaffen :) kost ongever 30 euro, en heeft hetzelfde effect
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan je zo een nachtbeugel halen? Tandarts?
Naar het schijnt (getest door Penn en Teller van Discovery) helpt het bespelen van een didgeridoo tegen snurken. Sommige mensen snurken omdat de spieren aan de bovenkant van hun luchtpijp, bij hun tong, verslapt is. Didgeridoo spelen versterkt de spieren daar en gaat snurken dus tegen. Helaas is een didgeridoo erg duur. Misschien geeft een mondharmonica het zelfde effect.
Via de tandarts kun je een verwijzing krijgen naar de snurktandarts (zit volgens mij in Lelystad) en daar kun je een speciale beugel laten aanmeten. Of dat het vergoed wordt door je verzekering weet ik niet. Bitjes zoals op het plaatje werken tegen tandenknarsen, niet tegen snurken.
Ik ben bang dat je zelf al de goedkoopste opties hebt genoemd: zij slapen en een rubber hamer :-)