een handcreme is voor de handen bedoeld.
je kunt, als het zo'n prettige creme vind, en klein stukje van je gezicht uitproberen hoe dat bevalt en vervolgens bepalen of je het voor je gezicht wilt gebruiken. zeker als je geen probleemhuid hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huid van je handen is steviger en dikker dan de huid van je gezicht. Hierdoor is het aan te raden producten te gebruiken die geschikt zijn voor het juiste doeleind. Als je handcreme op je gezicht gaat gebruiken heb je sneller kans op een reactie van je huid, omdat deze creme een stuk vetter is dan je tere gezichtshuid nodig heeft.