Tips voor het stretch proces van tunnels(oor)?

Ik ben momenteel bezig met het stretchen van mijn oorbelgaatjes. Ik wil tot ongeveer de 8 mm gaan, omdat het dan ook nog kans heeft tot krimpen (terug groeien). Heeft iemand tijdens dit laaange proces nog tips voor mij qua verzorging?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Een vriend van mij vind het fijn om het stretchen onder een warme douche te doen, hij zegt dat je oor dan beter uitrekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik weet moet je niet verder gaan dan 6mm, om het gat weer tot normaal formaat te kunnen laten komen. Het stretchen kun je het beste doen met een oorbel van titanium of glas, glas glijdt het beste. Gebruik bij het stretchen vaseline en laat tussen 2 stretchbehandelingen je oor minimaal een maand genezen.