kan niet klaarkomen.

ik kan niet klaarkomen als mijn vriend met mij bezig is.
Maar wanneer ik alleen bezig ben lukt het me in mum van tijd.
Wie weet hoe het komt dat het naast mn vriend niet lukt en wanneer ik het zelf doe wel lukt?
En wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet de enige, er zijn er behoorlijk veel vrouwen die niet kunnen klaarkomen zonder hun partner een handje te helpen.

Het beste antwoord

geef je over... neem er tijd voor en geniet. voel je je bij hem wel 100% ontspannen en op je gemak? Creer een langer voorspel, leer spelen met elkaar en wees daarin creatief... Het lichaam heeft vele erogene zones, maak daar gebruik van, en gebruik daarbij niet alleen je handen...
focus je ook niet op het klaarkomen maar geniet gewoon van het samenspel op zich. Het komt zoals het komt. je focussen op klaarkomen, maakt dat je "moet" en daar is niemand mee gebaat... als je dan klaarkomt is dat dan ook niet vol overgave...
jouw vriend/man kan wat meer in dat gebied doen voor hij naar de echte gevoelige plekjes gaat dmv massage en andere vormen van aandacht... ontdek elkaar en neem de tijd... sex is geen wedstrijd, er hoeft niet gepresteerd te worden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je vriend kan er wat aan doen, door wat meer aandacht te besteden aan jou. Bijvoorbeeld een langer voorspel, waarbij hij jou stimuleert. Dit kan bijvoorbeeld met zijn hand of met de mond.

Succes!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die min komt zeker van een sexueel gefrustreerde. Prima antwoord, dus van mij een +
Vertel je vriend ook wat hij moet doen: sneller, zachter of juist harder etc.
Ontspannen, genieten en je er vooral niet druk over maken. Als jullie elkaar beter kennen, en vooral ook durven te zeggen wat je fijn vind komt het vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of jullie het in het licht doen, maar soms is het een idee om het in het donker te doen. En je moet je vooral helemaal overgeven en helemaal laten gaan. De rest komt dan vanzelf. Veel plezier met je vriend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet blijkbaar zelf het goede plekje wel te vinden, het is dan ook fijn, indien je je vriend ook zover kan krijgen. Vergeet niet, er zijn heel veel vrouwen die ditzelfde "probleem" hebben.

Heb je misschien onzekerheden? Kan je je wel goed otspannen? En kan je met je vriend praten of wat je wel en niet lekker vind? Dan kom je al een heel eind.

Sfeer maken is ook belangrijk. Gordijntjes dicht, muziekie erbij, kaarsje of 2, zodat je je ook nog mooi voelt bij het kaarslicht. Flesje massageolie en een erotische massage wil ook wel helpen te ontspannen en te genieten van elkaars lichaam. Voorspel is dus heel belangrijk, vooral bij de dames.

Frustreer je niet, als je toch niet klaarkomt. Het is voor een man/jongen soms ook moeilijk "het goede plekje" te vinden, wees geduldig, en de rest komt vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het verschil tussen het in je eentje doen en het samen doen? Kun je je niet ontspannen? Weet hij niet wat jij lekker vindt, of houdt ie daar te snel mee op? Heb je hem weleens voorgedaan hoe je het zelf doet, zodat ie de kunst kan afkijken?
Praat erover, en experimenteer vooral veel ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zet er niet bij hoe belangrijk het is voor je partner dat het hem ook lukt bij jou, dat is wel van belang, denkt hij nl ach komt ooit wel is het lastiger.

Ervan uitgaande dat jij niet heel geremd bent (zo schrijf je de vraag niet op) EN hij zin heeft erg zijn best te doen, kun je hem precies laten doen wat jij doet (handwerk ed werkt doorgaans beter dan de "daad" voor veel vrouwen ten minste)

OF doe eens gek:
als dat je aanspreekt en probeer eens iets op een plaats die jij heel spannend vindt, bijv omdat je betrapt zou kunnen worden (boswandeling, wel wat koud nu) of (o je) op het aanrecht (zodat je als je gasten krijgt kunt denken, jullie weten echt niet wat er verder ooit is klaargemaakt (ha ha) op dit aanrecht....)

Het zit nl ook een beetje tussen je oren, is de ambiance goed gaat het bijna vanzelf
13 jaar geleden
dan is je clitoris niet goed gestimuleerd.. laat je vriend je beffen of vingeren. dan zal je waarschijnlijk wel klaarkomen. en daarna bevredig je hem of vrijen