Ha, die Nynke54;

Om ervoor te zorgen dat niet elke oppervlakkige aanraking tot grote opwinding leidt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat daar meer zenuwuiteinden naar toe lopen

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze lopen daar naar toe zodat wij over het algemeen sex ervaren als iets fijns. op deze manier planten wij ons voort en sterft onze soort niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een professionele uitleg.
De ‘erogene zones’ zijn de lichaamsdelen die gevoelig zijn voor seksuele prikkeling. Meestal zijn het plekken met veel zenuwuiteinden. Maar het kunnen ook plekken zijn die opwindende gedachten oproepen. Daarom verschillen de erogene zones enigszins per persoon. Een paar voorbeelden:
Tepels. Niet alleen bij meiden, maar ook bij veel jongens zijn de tepels gevoelig.
Dijen. De binnenkant is zowel bij jongens als meisjes gevoelig. Als je iemand aftrekt of vingert, is het strelen van de dijen en de buik vaak een spannend begin.
Nek. Meer dan 94 procent van de vrouwen vindt het heerlijk hier te worden gezoend.
Perineum. Het stukje huid tussen balzak en anus (perineum) is bij de meeste jongens erg gevoelig.
Anus. In de anus zitten talloze zenuwuiteinden. Daarom houden sommigen van anale sex.
Penis. Het gevoeligste deel van de penis is de eikel, vooral de onderrand (waar de voorhuid overgaat in de glans) en het toompje. Ook de ballen zijn erg gevoelig.
Vulva. Bij meisjes is de clitoris verreweg het gevoeligste deel van de vulva. Ook in het gebied eromheen en in de binnenste schaamlippen zitten veel zenuwuiteinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien mag er ook een beetje plezier gemaakt worden? Alles hoeft toch niet gericht te zijn op de voortplanting? Ik vind: Gun ieder diertje zijn pleziertje.