Ha, die Annswers;

Je neemt eigenlijk veel te makkelijk aan dat alle homosexofiele mannen anale seks hebben en dat ze daarbij beiden de gevende én de ontvangende partij spelen. Onderzoek heeft uitgewezen dat homo's in het algemeen zeker niet allemaal aan anale penetratie doen, deels omdat ze het niet safe vinden en deels omdat ze het niet prettig vinden. En dan zijn er ook nog lui die geven, óf ontvangen, óf beiden. Niets menselijks is de homosuele medemens dus blijkbaar vreemd, maar ik neem aan dat als ze het doen, ze daarbij wel een glijmiddel gebruiken. Wel zo prettig, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jeetje wat een vraag.
Op de eerste plaats:
Anale sex is echt geen must bij het vrijen. Er zijn veel meer manieren om fijne sex te hebben.
Er zijn veel mannen die er niks van moeten hebben zelfs.

Op de tweede plaats:
Om de beurt of 1 per keer?? Ik begin te geloven dat homo's een heel wat kleurrijker sexleven hebben dan hetero's, als ik je vraag zo lees!

En ten slotte:
Mocht je een keer anale sex hebben, dan kan een glijmiddel handig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind anale sex helemaal niet opwindend en ik heb wel eens one night stands gehad die vetrtelden dfat ze hetero waren, maar meisje altijd anaal benaderden. Condooms vonden ze maar niks. Ik praat nu over 1977, dus ruim voor Aids bekend werd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook voor andere manieren van sex is het gebruik van glijcreme (of babyolie) prettig. Olie niet op condooms gebruiken, dan moet je KY kopen bij drogist, apotheek of sexwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus, precies wat ik wilde zeggen.
Lijkt me dat dit heel erg kan verschillen. Ieder zijn wensen en ieder zijn voorkeuren.

Ik heb in mijn vriendengroep twee jongens, die inmiddels met elkaar getrouwd zijn. Heb dit onderwerp nooit aangesneden tijdens een babbeltje, vind dat net even wat te persoonlijk, maar ik neem aan dat zij ook van variatie houden.
13 jaar geleden
Om een duidelijke antwoord op je vraag te geven, nee, niet alle homo's houden van anale seks, beter nog gezegd, de meeste homo's houden helemaal niet van anale seks, de meesten homo's die echt verliefd op elkaar zijn zoeken juist net als een heterostel, naar tederheid en affectie.

De reden waarom de meeste mensen denken dat homo's altijd aan anale seks doen, komt algemeen door de media die zo'n verkeerd beeld van homo's geven.