Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de ervaringen met Valdispert extra sterk met Melatonine?

Wie heeft dit "slaapmiddel"wel eens gebruikt en had je daar goede of slechte resultaten mee.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
23.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb het een paar maanden geslikt in tijden van zeer veel stress. Ik nam 2 pillen om een uur of 8 's avonds maar ging pas tegen 12 uur naar bed. Zo had het middel de tijd om in te werken, vond ik. Het werkte bij mij heel goed doordat ik lekker moe werd en niet lag te malen, zoals zonder de Valdisper wel het geval was. Het voordeel ervan vond ik dat ik er 's morgens niet suf van was. Dat probleem had ik wel met slaappillen van de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je wordt er rustiger van in de avond, en slaapt beter door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het wel eens gebruikt, toen ik het een tijd gewoon té druk had (full-time baan en zorgen voor 89-jarige vader, met moeder in het ziekenhuis), en ik m'n kop niet stil kon krijgen. Lichamelijk was ik doodop, maar ik kon die rondmalende gedachten niet stilzetten. Ik kon daardoor tenminste inslapen.....(doorslapen niet, helaas)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit een tijdje geprobeerd zonder noemenswaardig resultaat. Ik was geestelijk en lichamelijk uitgeput en sliep zeer slecht. Hoogstens een iets rustiger gevoel maar sliep er niet beter van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook zelf extra Melatonine aanmaken (en nog wat stofjes) door meditatie met binaural beats.
Ik doe zelf Holosync meditatie en ben daardoor veel beter en dieper gaan slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding