klopt het dat de kleur van je schaamhaar hetzelfde is als van je wenkbrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (7)

Meestal wel, ja. De lengte, kleur, hoeveelheid, en dikte van het schaamhaar kan per persoon en per ras verschillen, maar is qua structuur en kleur vaak gelijkend op de wenkbrauwen en minder op het hoofdhaar.
Amadea
13 jaar geleden
Ja hoor ! dat weet ik wel zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor.... dat kan goed verschillen,. mijn schaamhaar is (als ik het niet scheer) rood. mijn wenkbrauwen zijn donkerder, veel donkerder, bijna bruin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt je wenkbrauwen en schaamhaar beide verven, dus het gaat niet altijd op.
Maar in de meeste gevallen klopt het volgens mij wel.
13 jaar geleden
Ik heb heel lichte wenkbrauwen en heel donker schaamhaar. Maar ik heb het ook wel eens gelezen dus misschien ben ik een uitzondering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. In sommige gevallen zal het wel (toevallig) zo zijn. Vooral bij donkere rassen zal meer overeenkomst zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geprobeerd ze naast elkaar te houden,om ze echt goed te vergelijken,maar dat lukte wegens stramheid niet. Toen de schaar ter hand genomen een een plukje afgeknipt en ja verdkke, precies gelijk! Dus het klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei ik ook tegen dat haar!