klopt het dat de kleur van je schaamhaar hetzelfde is als van je wenkbrouwen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal wel, ja. De lengte, kleur, hoeveelheid, en dikte van het schaamhaar kan per persoon en per ras verschillen, maar is qua structuur en kleur vaak gelijkend op de wenkbrauwen en minder op het hoofdhaar.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaamhaar

Ja hoor ! dat weet ik wel zeker.

nee hoor.... dat kan goed verschillen,. mijn schaamhaar is (als ik het niet scheer) rood. mijn wenkbrauwen zijn donkerder, veel donkerder, bijna bruin

je kunt je wenkbrauwen en schaamhaar beide verven, dus het gaat niet altijd op. Maar in de meeste gevallen klopt het volgens mij wel.

Ik heb heel lichte wenkbrauwen en heel donker schaamhaar. Maar ik heb het ook wel eens gelezen dus misschien ben ik een uitzondering.

Nee. In sommige gevallen zal het wel (toevallig) zo zijn. Vooral bij donkere rassen zal meer overeenkomst zijn.

Ik heb geprobeerd ze naast elkaar te houden,om ze echt goed te vergelijken,maar dat lukte wegens stramheid niet. Toen de schaar ter hand genomen een een plukje afgeknipt en ja verdkke, precies gelijk! Dus het klopt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100