Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

klopt het dat de kleur van je schaamhaar hetzelfde is als van je wenkbrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Meestal wel, ja. De lengte, kleur, hoeveelheid, en dikte van het schaamhaar kan per persoon en per ras verschillen, maar is qua structuur en kleur vaak gelijkend op de wenkbrauwen en minder op het hoofdhaar.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Ja hoor ! dat weet ik wel zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor.... dat kan goed verschillen,. mijn schaamhaar is (als ik het niet scheer) rood. mijn wenkbrauwen zijn donkerder, veel donkerder, bijna bruin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt je wenkbrauwen en schaamhaar beide verven, dus het gaat niet altijd op.
Maar in de meeste gevallen klopt het volgens mij wel.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik heb heel lichte wenkbrauwen en heel donker schaamhaar. Maar ik heb het ook wel eens gelezen dus misschien ben ik een uitzondering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. In sommige gevallen zal het wel (toevallig) zo zijn. Vooral bij donkere rassen zal meer overeenkomst zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geprobeerd ze naast elkaar te houden,om ze echt goed te vergelijken,maar dat lukte wegens stramheid niet. Toen de schaar ter hand genomen een een plukje afgeknipt en ja verdkke, precies gelijk! Dus het klopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei ik ook tegen dat haar!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding