brandende vagina en dokter vindt niets : wat kan ik daaraan doen met natuurlijke middelen?

Ik heb sinds lange tijd al last van een brandende vagina. Het wordt erger als ik in bad ga, en ook "s ochtends is het erg. Ik heb me al enkele malen laten onderzoeken bij een dokter. Eén keer heeft hij trichomonas vastgesteld, dit werd behandeld. Korte tijd nadien had ik echter dezelfde klachten. Ik ben naar een gynaecoloog gegaan, die in zijn microscoop keek en aangaf geen pantoffeldiertjes te zien. Geen trich dus. Een kweek gaf ook geen enkele andere infectie, evenmin candida. Omdat het bleef branden ben ik op eigen houtje Flagyl beginnen nemen, een pakje dat ik hier nog had liggen. Ik loop er behoorlijk mottig van en het helpt geen zier, ik hoop dat het nog komt (ik ben aan de vierde dag nu). We gebruiken sinds de vorige trich-besmetting een condoom, dus van mijn vriend kan het niet komen.
Maar omdat ik in wezen liever met natuurlijke middelen werk ipv met Flagyl, zoek ik een alternatief. Wat kan ik toch doen om niet voortdurend met pijn te zitten? Ik heb al yoghurt geprobeerd (vind wel nergens in België Bigarde...dat zou perfect zijn), met Propol Ovule (obv koninginnebrij etc...

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je chilly al gebruikt?

Inderdaad nooit wassen met zeep, beter ook geen lactacyd enzo. Gewoon elke dag met water. Wassen van voor naar achter. Na sex ook even spoelen. Washand en slipje dagelijks verschonen, op minimaal 60 graden wassen. Katoenen slipjes. Zeer suikerarm eten en juist wel aanvullend probiotica nemen helpt ook bij chronische klachten. Heb je al een complete soa test gedaan? Allergie tegen wasmiddel, wasverzachter? Latex allergie? Antibiotica lokt ook klachten uit. Hoop dat't snel over is!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100