Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Waarom moet ik bijna altijd wenen als ik televisie kijk? ( zie uitleg)

Ik weet wél dat er nog mensen zijn die af en toe wenen met een mooie film enzo maar de laatste tijd doe ik niet anders meer, het strafste vind ik dat ik niet meer kan stoppen met huilen!
Is erg lastig hoor!
Maar het is nu bijna met alles, soapseries, nieuws....
Het komt erop neer dat het erger word.
Het is extreem geworden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik de oorzaak niet ken, kan ik er ook niks aan veranderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien spelen er dingen in je leven die je gevoeliger maken dan anders? Ik weet niet of je je eenzaam voelt maar als dat zo is, kan het best zijn dat je daar sterker mee geconfronteerd wordt als je op televisie andere mensen wel contact ziet hebben. Lijkt mij dat als je dit voorheen niet had, er dingen in je leven zullen spelen die je emotioneel raken. Daar zou je dan de oorzaak kunnen zoeken en ook een oplossing.

Hoe ouder je wordt des te emotioneler je wordt , daarbij kan een scène uit een serie of film heel dicht bij je eigen leven komen , of de acteurs zij zo goed dat je het idee hebt hetzelf te zijn die het overkomt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100