Kan je mond groter worden na langdurig uitrekken?

Ik had er vanmiddag met mijn moeder een discussie over.
Ze klaagde dat ze zo'n grote mond had.
Toen zei ik dat het misschien kwam door dat apparaatje dat ze iedere avond gebruikte(al hele lange tijd), de facial flex (zie hieronder)
Het gaat nu niet om de facial flex(alhoewel dat je mond volgensmij wel uitrekt), maar gewoon om simpelweg uitrekken.
Stel dat je dit heel vaak doet, word je mond dan echt wijder?

Toegevoegd na 10 minuten:
Mijn moeder begon de facial flex al een paar jaar geleden te gebruiken omdat dit goed zou zijn voor haar rimpels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je zo n apparaatje willen gebruiken als je vindt dat je mond te groot is?
Ik heb trouwens nog nooit van zoiets gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dingen uitrekt, lubberen ze uit. Schijnt zo te werken met veel onderdelen aan het vrouwelijk lichaam, een mond zal wel geen uitzondering vormen. Wat een RAAR ding trouwens, TellSell?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet ik me dat gebruik voorstellen, hoe lang doe je zoiets in?
Amadea
12 jaar geleden
Voor de nieuwsgierigen, het is op Youtube te zien. Zestig langzame keren heen en weer duwen: http://www.youtube.com/watch?v=etU_wtP5Pck&feature=player_embedded

Het beste antwoord

Kan inderdaad...
Je huid rekt namelijk mee en als je dat maar vaak genoeg is dan blijft het gewoon wat meer opgerekt.
Dit geldt niet alleen voor je mond maar voor alles.

Mensen die een belangrijk deel van hun leven in de zon lopen zonder zonnebril, houden er een frons van die ze niet meer wegkrijgen (operatief misschien).

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is trouwns Dizzy Gillespie een trompettist.
Plaatje bij antwoord