Hoe koud kan het worden in het vrachtruim van een vliegtuig en is dat schadelijk voor condooms?

Las ergens dat je condooms beter in je handbagage kan doen, omdat de temperaturen in het vrachtruim van een vliegtuig niet zo goed zou zijn voor het latex... Feit of fabel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je het risico willen lopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lastig voor eskimo's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in je handbagage, je weet nooit wat je te wachten kan staat...... toch? :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De reacties en antwoorden geven me in elk geval al veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ze ook in de handbagage stoppen. Misschien heb je ze in het vliegtuig al nodig en dan moet je er toch bij kunnen komen?

Antwoorden (2)

Feit, aldus deze bron:

"Condooms: neem voldoende condooms (en glijmiddel) van uw merk mee. Condooms zijn in vele landen moeilijk verkrijgbaar en niet altijd betrouwbaar. Doe de condooms bij uw handbagage want latex verdraagt de lage temperatuur van de laadruimte in het vliegtuig niet."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie ze al door de röntgen gaan XD maar mooi in je handbagage houden!