hoe kan ik meer interesse tonen in iets wat ik niet leuk vind ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op welk gebied
Amadea
12 jaar geleden
Laat mij eens raden: vraagsteller is dertien of veertien jaar oud en heeft geen zin om naar school te gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, ben 18, en moet een werkstuk maken over het brein en heb echt al bijna elke site afgezocht, maar kan nergens vinden wat ik wil vinden. is het waar dat als je interesse in iets toont / heb dat je dan meer kan onthouden en sneller op kan vatten ?
Amadea
12 jaar geleden
Mis dus, want de persoonsgegevens zijn intussen toegevoegd... Maar het zou wel handig zijn als we wisten waar het om draait!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie mijn bericht.

Antwoorden (5)

Je zou heel nieuwsgierig kunnen zijn en op die manier ga je vragen stellen en interesse tonen ondanks dat je aanvankelijk het onderwerp niet leuk vind. Je zou ook interesse kunnen tonen in de persoon door vragen te stellen over een onderwerp terwijl het niet echt jouw ding is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eens iemand die het wel interessant vindt waarom dat zo is, en probeer het antwoord te doorgronden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huichelen.doen alsof je het interessant vindt.doen alsof je het leuk vindt.wie weet,ga je het nog echt leuk vinden ook,hoef je niet meer te huichelen.
12 jaar geleden
het helpt als je niet alleen meer interesse toont, maar ook werkelijk interesse in iets probeert te hebben.
als je iets niet leuk vindt, sluit je je er vaak van af.
door werkelijk interesse te tonen, vragen te stellen, ontdek je misschien wel dat er meer aan vast zit dan je dacht, en dat het alsnog geen verspilde tijd en moeite is.
Rieneke1
12 jaar geleden
probeer informatie te vinden (in boekvorm ofzo) die leuk geschreven is.