Kan dit kwaad?

Picture for question
14 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lieieieieieief.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldige foto +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gad-ver-damme....irggg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lieve foto. niks mis mee!

Het beste antwoord

Het kan pas kwaad als het kind of het varken ziek zijn. Omdat we dat niet zo snel kunnen beoordelen (als bezoeker van deze kinderboerderij) zou ik toch proberen mijn kind niet te laten likken aan een beest. Maar als het gebeurt, dan is dat geen reden tot paniek. Het is gewoon een van de risico's die er bij het leven horen, en het dient te worden opgevangen in ons afweersysteem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (23)

Varkens zijn een van de schoonste dieren (als je tenminste goed behandeld). Bovendien denk ik dat de menselijke mond meer bacterien bevat dan welk dier dan ook.
Maar ja, geen idee wie hier een ziekte meedraagt, dus moelijk in te schatten of het kwaad kan voor het kind of voor het dier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat een varaan toch echt wel meer bacteriën in z'n mond heeft dan de mens. Wij hebben zeker weten niet de meeste bacterièn in onze mond dan welk dier ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mens wroet niet met de neus in de blubberstrond :(
Als het kind en de varken een beide een goede weerstand hebben zal het weinig kwaad kunnen.Als het mijn kind was zou ik hem nadien wel ranja voeren en wassen,maar dat is meer voor het idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de mond te spoelen,voor het idee.
Hij kan best iets oplopen. Maar dat kan ook als ie een deurkruk beetpakt. Of als ie op de kleuterschool een stuk speelgoed pakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JaZEKer
In deze tijd,

Dat er ook..

ééns nog varkensgriep of te wel mexicaansgriep rond loopt.!

Zal dat
zeker
Kwaad zijn.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans op besmetting met Mexicaanse griep is hoger als je in de bus of trein zit, dan bij bovenstaand plaatje. Het is het idee achter het feit dat een kind aan de neus een dier likt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Could you please rephrase that answer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Objection your honor, counsel is leading the witness!
als dit gewoon een gezond kindje is kan dit absoluut geen kwaad, zo kweek je een kind met goede weerstand.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig toch +
Of het kwaad kan ach kinderen geven een hond ook weleens een kus op zijn snoet dus.............Zelf zou ik het niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat 'n goeie foto zeg! Ik denk dat het heel weinig kwaad kan. 'T is toch geweldig dat dit kleintje zo spontaan met dit varkentje omgaat, lekker in de buitenlucht. Goed voor de weerstand zou ik zeggen. Kinderen krijgen de eerste levensjaren enorm veel bacterien binnen van alle experimentele (letterlijke) beproevingen. Takjes, zand, 'n snoepje dat al een paar dagen ergens op straat heeft gelegen, kruipend over smerige vloeren en daarna met de handjes in de mond, je herkent het wel. Mijn zoon heeft zelfs ooit konijnenkeuteltjes gegeten in een onbewaakt ogenblik Ik denk dat kinderen zieker worden van de hele dag binnen zitten met 'n zak chips voor de tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sponsbobbie leuk antwoord +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yeah!
Nee hoor, zo´n varken kan tegen een stootje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 vanwege het grappige antwoord. En dat op een vroege druilerige zondagmorgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goeie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
briljante opmerking..erg leuk...+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had je ook op het plusje gedrukt, Muts52?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo, je 19000ste punt voor dit antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, geniaal! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed voor een lach, dus een punt voor Xinix.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb nu op de plus gedrukt...(had je nog tegoed)
als het kind geen griep of andere enge ziekte onder de leden heeft, zal het varken er echt niet onder lijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het antwoord van Xinix is deze niet leuk meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar sluit ik mij bij aan...
Ik heb geen idee,of varkens ook tegen allerlei enge ziektes ingeënt worden,zoals kinderen. Maar zo te zienb,zien ze er beiden gezond uit en zal het welk mee vallen! Als het kind maar geen voorkeur ontwikkeld om te tongen met een varken. Komt vooral op latere leeftijd een beetje vreemd over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
humor +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dacht je aan Hans Dorrestein?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,geheel uit eigen brein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan geen extra +je geven, excellent!
Als welnee, de varkenspest is achter de rug en we hoeven ons hier geen zorgen meer over te maken.
Kleine kinderen nemen ook alles in de mond om te onderzoeken wat vol zit met bacteriën en hebben een beste weerstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het zou kunnen dat het varken iets onder de leden heeft dat voor mensen gevaarlijk is.
Maar als kind speelden mijn zusje en ik tussen de varkens en met varkenspoep.(vies he)
We waren bijna elk jaar ziek(griep) en dat zal best door het contact met de varkens geweest kunnen zijn.
Maar we leven allebei nog en hebben een goede weerstand.
Alleen hebben wij ons nooit in het gezicht laten snuffelen door een varken .. simpel om de reden dat een varken soms bijt.. niet uit agressie maar gewoon om ff te proeven van wat er voor zijn snoet is.
Ze kunnen ook aan je kleding gaan trekken en daarbij per ongeluk ook een stukje vlees tussen de tanden klemmen en dat doet echt zeer...
Het is dus wel verstandig om er voor te zorgen dat je zo een klein kindje niet aan dat risico bloot stelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu nog niet, over een jaar of 10-15 zou dit heel andere gevolgen kunnen hebben. :-)

Toegevoegd na 22 seconden:
Lieve foto trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor, er zitten meer bacterien op een deurkruk of een trapleuning.
En denk aan een telefoon of het toetsenbord van je computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan behoorlijk veel kwaad bij varkens die natuurlijk worden gehouden en hun tanden nog bezitten (ze worden meestal getrokken). Ze kunnen dan aardig bijten, vooral als het knorrepotten zijn.

Of het kwaad kan qua bacterieën en virussen? Dat vraag ik me af. De meeste varkens zijn behoorlijk resistent en gewend dat mensen altijd aan ze zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgezien dat het misschien een teken van zoöfilie is kan het waarschijnlijk naar mijn inziens weinig kwaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou eerder bang zijn voor een beet,dan kan het wel kwaad brrrrr.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat denk ik niet. Het kindje zal er antistoffen van krijgen, echt geen varkengriep of mexicaanse griep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denk het niet.
als kind krabde ik kauwgom van de straat, stak het in mijn mond en kauwde rustig verder.
als het goed is kunnen wij tegen deze 'uitwisselings-kusjes'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee kan geen kwaad.
kinderen worden groot en sterk an dit soort dingen.
je doelt nu op vakensgriep (mexgriep) misschien.
ja dan kan het kwaad.
maar is het dier gezond maakt het echt niet uit hoor.
en het gebeurt in een flits haha je moet er denk ik geen dagelijkse bezigheid van maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jak! Volgens mij kan het niet echt kwaad, maar t ziet er wel goor uit. Ik zou het kindje wel even wassen na deze kus, maar da s waarschijnlijk alleen maar voor t idee.
Soms is vuil juist goed, om weerstand op te bouwen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit is duidelijk een vroege manifestatie van bestialiteit. Voor je het weet loopt die kleine in een stal met paarden te spelen. Dat moet je niet willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel grappig.
Als zoon lief klein jongetje het doet is het schattig
Als een volwassenene dat doet krijgt hij een witte trui aan met lange mouwen die op zijn rug worden vastgebonden