Kan dit kwaad?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan pas kwaad als het kind of het varken ziek zijn. Omdat we dat niet zo snel kunnen beoordelen (als bezoeker van deze kinderboerderij) zou ik toch proberen mijn kind niet te laten likken aan een beest. Maar als het gebeurt, dan is dat geen reden tot paniek. Het is gewoon een van de risico's die er bij het leven horen, en het dient te worden opgevangen in ons afweersysteem.

Varkens zijn een van de schoonste dieren (als je tenminste goed behandeld). Bovendien denk ik dat de menselijke mond meer bacterien bevat dan welk dier dan ook. Maar ja, geen idee wie hier een ziekte meedraagt, dus moelijk in te schatten of het kwaad kan voor het kind of voor het dier.

Als het kind en de varken een beide een goede weerstand hebben zal het weinig kwaad kunnen.Als het mijn kind was zou ik hem nadien wel ranja voeren en wassen,maar dat is meer voor het idee.

Hij kan best iets oplopen. Maar dat kan ook als ie een deurkruk beetpakt. Of als ie op de kleuterschool een stuk speelgoed pakt.

JaZEKer In deze tijd, Dat er ook.. ééns nog varkensgriep of te wel mexicaansgriep rond loopt.! Zal dat zeker Kwaad zijn.!

als dit gewoon een gezond kindje is kan dit absoluut geen kwaad, zo kweek je een kind met goede weerstand.

Of het kwaad kan ach kinderen geven een hond ook weleens een kus op zijn snoet dus.............Zelf zou ik het niet doen.

Wat 'n goeie foto zeg! Ik denk dat het heel weinig kwaad kan. 'T is toch geweldig dat dit kleintje zo spontaan met dit varkentje omgaat, lekker in de buitenlucht. Goed voor de weerstand zou ik zeggen. Kinderen krijgen de eerste levensjaren enorm veel bacterien binnen van alle experimentele (letterlijke) beproevingen. Takjes, zand, 'n snoepje dat al een paar dagen ergens op straat heeft gelegen, kruipend over smerige vloeren en daarna met de handjes in de mond, je herkent het wel. Mijn zoon heeft zelfs ooit konijnenkeuteltjes gegeten in een onbewaakt ogenblik Ik denk dat kinderen zieker worden van de hele dag binnen zitten met 'n zak chips voor de tv.

Nee hoor, zo´n varken kan tegen een stootje...

als het kind geen griep of andere enge ziekte onder de leden heeft, zal het varken er echt niet onder lijden...

Ik heb geen idee,of varkens ook tegen allerlei enge ziektes ingeënt worden,zoals kinderen. Maar zo te zienb,zien ze er beiden gezond uit en zal het welk mee vallen! Als het kind maar geen voorkeur ontwikkeld om te tongen met een varken. Komt vooral op latere leeftijd een beetje vreemd over.

Als welnee, de varkenspest is achter de rug en we hoeven ons hier geen zorgen meer over te maken. Kleine kinderen nemen ook alles in de mond om te onderzoeken wat vol zit met bacteriën en hebben een beste weerstand.

Ja het zou kunnen dat het varken iets onder de leden heeft dat voor mensen gevaarlijk is. Maar als kind speelden mijn zusje en ik tussen de varkens en met varkenspoep.(vies he) We waren bijna elk jaar ziek(griep) en dat zal best door het contact met de varkens geweest kunnen zijn. Maar we leven allebei nog en hebben een goede weerstand. Alleen hebben wij ons nooit in het gezicht laten snuffelen door een varken .. simpel om de reden dat een varken soms bijt.. niet uit agressie maar gewoon om ff te proeven van wat er voor zijn snoet is. Ze kunnen ook aan je kleding gaan trekken en daarbij per ongeluk ook een stukje vlees tussen de tanden klemmen en dat doet echt zeer... Het is dus wel verstandig om er voor te zorgen dat je zo een klein kindje niet aan dat risico bloot stelt.

Nu nog niet, over een jaar of 10-15 zou dit heel andere gevolgen kunnen hebben. :-) Toegevoegd na 22 seconden: Lieve foto trouwens.

nee hoor, er zitten meer bacterien op een deurkruk of een trapleuning. En denk aan een telefoon of het toetsenbord van je computer.

Dit kan behoorlijk veel kwaad bij varkens die natuurlijk worden gehouden en hun tanden nog bezitten (ze worden meestal getrokken). Ze kunnen dan aardig bijten, vooral als het knorrepotten zijn. Of het kwaad kan qua bacterieën en virussen? Dat vraag ik me af. De meeste varkens zijn behoorlijk resistent en gewend dat mensen altijd aan ze zitten.

Afgezien dat het misschien een teken van zoöfilie is kan het waarschijnlijk naar mijn inziens weinig kwaad.

ik zou eerder bang zijn voor een beet,dan kan het wel kwaad brrrrr.

Nee, dat denk ik niet. Het kindje zal er antistoffen van krijgen, echt geen varkengriep of mexicaanse griep.

denk het niet. als kind krabde ik kauwgom van de straat, stak het in mijn mond en kauwde rustig verder. als het goed is kunnen wij tegen deze 'uitwisselings-kusjes'.

nee kan geen kwaad. kinderen worden groot en sterk an dit soort dingen. je doelt nu op vakensgriep (mexgriep) misschien. ja dan kan het kwaad. maar is het dier gezond maakt het echt niet uit hoor. en het gebeurt in een flits haha je moet er denk ik geen dagelijkse bezigheid van maken.

Jak! Volgens mij kan het niet echt kwaad, maar t ziet er wel goor uit. Ik zou het kindje wel even wassen na deze kus, maar da s waarschijnlijk alleen maar voor t idee. Soms is vuil juist goed, om weerstand op te bouwen...

Ja, dit is duidelijk een vroege manifestatie van bestialiteit. Voor je het weet loopt die kleine in een stal met paarden te spelen. Dat moet je niet willen.

Wel grappig. Als zoon lief klein jongetje het doet is het schattig Als een volwassenene dat doet krijgt hij een witte trui aan met lange mouwen die op zijn rug worden vastgebonden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100