Heftige blaasontstekings klachten, maar geen blaasontsteking wat kan het zijn?

Ik heb sinds een week heftige pijnen bij het plassen, vooral ochtends is het heel heftig. Toch zegt mijn huisarts dat het geen blaasontsteking is.. ik heb nu sinds gister (zaterdag) cranberry pillen met vitamine c geloof ik. Maar die werken nog niet. Na het plassen duurt het ongeveer 1 a 2 uur voor ik hersteld ben van pijn.. ik lig nu vaak in bad om de pijn weg te krijgen.. wat kan dit zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Is je urine getest? Soms laat een blaasontsteking zich niet zien door middel van een nitriettest in de prakijkt (zo'n stripje in de urine) maar komt er wel iets uit een kweek. En soms is de ontsteking pas later te zien, dan ga je op maandag en is alles goed, en breng je op vrijdag nog eens urine, waaruit dan wél een ontsteking blijkt. En om zekerheid te hebben, zou alsnog een kweek gemaakt kunnen/moeten worden. Het duurt alleen zeker een dag of vijf voordat je dan de uitslag hebt. Het kan natuurlijk ook een SOA zijn, je geeft al aan dat je onbeschermde seks hebt gehad. En tenslotte kan het een niet-bacteriële irritatie van de blaas zijn, dat kan verschillende oorzaken hebben. Maar als het ineens deze week is opgekomen, lijkt mij een blaasontsteking of SOA het meest waarschijnlijk.

misschien een soort schimmel? zelf ook een keer gehad, dacht echt dat ik een blaasontsteking had bleek dus anders te zijn. Was even schrikken maar met de juiste medicatie was het snel weer opgelost.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100