Wat is het verschil in werking tussen Prozac en XTC ?

Prozac is een legaal anti- depressie medicijn .

XTC is een illegale drug.

Allebei zorgen ze voor een hogere serotonine afgifte in de hersenen .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Xtc is een pepmiddel waar je je lekkerder can gaat voelen
Prozac is rustgevend waar je he lekkerder van gaat voelen.

Met xtc ga je door, van prozac slaap je beter.
Beiden verminderen angst en negatieve gevoelens.
Xtc doet dat in een boost, prkzac in lagere en dus langzame doseribg.
Als je prozac langer slikt voel je je beter waardoor je ook weer actiever en ondernemender wordt.

Xtc is illegaal en voor genot
Prozac is legaal op voorschrift en medicijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mogelijkheden voor XTC als medicijn worden al lang onderzoekt. Vooral voor aspergers en autisten zou XTC een enorme verbetering van leven kunnen zijn.

Ook voor therapie wordt XTC al jaren gebruikt.

Prozac is bekend dat het bijvoorbeeld zelfmoorden in de hand werkt, de eerste 2 weken dat je het gebruikt. Moet het nog inwerken.