De mensen die in de twintowers onder het doorboorde deel van de tower zaten, zijn die er nog levend uit kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja en nee. Er zijn aardig wat mensen geevacueerd, maar niet iedereen die onder de doorboorde delen van de torens aan het werk was is uit de torens ontsnapt voor deze zijn ingestort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas niet iedereen. de meeste konden niet meer op tijd uit de puin worden gehaald, of al bij de klap om het leven zijn gekomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mensen die zo verstandig waren om direct het pand te verlaten hebben het veelal gered. Helaas werd in het gebouw omgeroepen dat men veilig kon blijven zitten tot de brandweer ze zou evacueren, veel mensen die daar op vertrouwden hebben het niet gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je hier zeker van? :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In enkele van de vele docomentaires die de afgelopen dagen op TV vertoond zijn heb ik dat gehoord.