Moet je geregistreerd partnerschap doorgeven Aan je werkgevers en aan de belastingdienst etc?

Ik ga met mijn vriend geregistreerd partnerschap aan. Ik vraag mij af aan welke instanties en mensen ik dit moet doorgeven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Aan het pensioenfonds wordt het automatisch doorgegeven via de Basisregistratie Personen (BRP).Verder ben ik ook nog op zoek naar antwoorden. Fijn he na zoveel jaar toch nog een antwoord! :)

Het beste antwoord

Werkgever het pensioenfonds en de belastingdienst hieraan moet je het doorgeven. De belastingdienst wordt door de gemeente en door je werkgever op de hoogte gebracht ook het pensioenfonds krijgt het bericht van je werkgever.
ronron1212