In Spanje hebben ze het volk niet in paniek gebracht... Hier wel, vandaar...

Toegevoegd na 27 seconden:
en vaccineren hoeft helemaal niet, dat blijkt wel in Spanje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je praat weer alsof je het weet, maar er klopt WEER helemaal niets van: In Spanje wordt allang gevaccineerd.
Die hebben geen 35 millioen injecties ingekocht waar ze nu van af moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Nederland weer het braafste jongetje van de klas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spanje heeft zelfs 37 miljoen doses ingekocht ... relatief minder dan Nederland. Maar ze hebben ze te zien dezelfde doelgroepen als Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist nederland loopt altijd weer voorop.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 - ik ben geen complotdenker, maar het aantal risicogroepen groeit wel verdacht snel ! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Ed, hou je in, zo.n oude man en zulke onwijze opmerkingen

@ CHX: als je een vent bent dan neem je geen griepprik. Ik stuur je tzt zeker bloemen bij jouw begrafenis. Beloof ik! @ Eef: slaat als K op D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heksje,die K ken ik maar waar staat de D voor? Ik hoor tot meerdere risicogroepen en heb m'n eerste M griep prik al gehaald!
Ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt. In Spanje begint op 16 november ook voor bepaalde doelgroepen met de vaccinatie tegen de "Gripe A". Tenminste dat staat in El País, een toch wel betrouwbare krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederland heerst om een of andere reden paniek. Voornamelijk omdat mensen weigeren zich goed te laten informeren.
In Spanje hebben ze wel andere dingen aan hun kop. Maar mocht het nodig zijn, dan zullen ze in Spanje ook gaan vaccineren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke derde vraag lijkt momenteel over de griepprik te gaan maar ik wil dit ergens kwijt: bij ons in Quebec is al de 7e persoon overleden tijdens de H1N1 inenting campagne. Het is nog niet zo lang aan de gang (maximaal 2 weken) maar 7 mensen hadden duidelijk ernstige bijwerkingen bij die injectie. Iets om over na te denken bij de overweging wel of niet zo'n onbekende inenting te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo, wat erg. Ik weet ook niet of ik me wel of niet ga laten inenten. Maar dat was de vraag niet. Er werd gevraagd waarom Spanje niet vaccineerde, en dat is dus niet waar. Er wordt daar wel degelijk gevaccineerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb even in de Cnades dagbladen rondgekeken, en het is van hetzelfde laken een pak. Hysterie alom, maar nergens aanwijzingen dat er inderdaad doden zijn gevallen als gevolg van de groepprik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je ook de Quebecoise kranten gelezen ?