rare vraag ik vind van mezelf dat ik soms bij het vrijen nogal snel klaarkom soms iets sneller de ene keer dan de andere keer

eerste vraag : hoelang duurd het normaal voor je klaarkomt ongeveer als man ?

tweede vraag ;wat kan je eraan doen dat je niet zo snel klaarkomt en zo langere sex kan hebben met je vriendin zodat zij ook elke keer klaarkomt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een vraag zeg

Het beste antwoord

Snel klaarkomen is eigenlijk pas een probleem wanneer je bij het vrijen echt binnen de twee ,drie minuten, zelfs zonder penetratie, al klaarkomt. En daarna niet meer kunt en ook eigenlijk geen zin meer hebt, zodat het klaarmaken van je partner een soort corvee wordt. Tussen de 5 en 15 minuten is echter heel normaal.

Je kunt jezelf wel degelijk trainen om het wat langer uit te stellen door te proberen je gedachten ergens anders te houden (niet leuk natuurlijk, maar het werkt wel), of te proberen enige tijd voor het moment supreme zelf een orgasme te bewerkstelligen, zodat het de dan tweede keer langer duurt. Als het de tweede keer echter dan meteen TE lang duurt, gooi je het kind echter wel met het badwater weg natuurlijk.

Wanneer je pas tijdens de penetratie (te) snel klaarkomt, kun je proberen gewoon dat moment wat langer uit te stellen door het voorspel te rekken. Vrouwen stellen dat in de regel zeker op prijs, en de daad zelf hoeft ook eigenlijk niet langer dan 5 a 10 minuten te duren voor een geslaagde vrijpartij.

Vrouwen komen overigens maar zelden of nooit klaar van de penetratie alleen, omdat de meeste vrouwen daarvoor clitoraal, dus uitwendig, gestimuleerd moeten worden. Dat kan als onderdeel van het voorspel, tijdens de daad als je een beetje handig en lenig bent of het juiste standje uitzoekt, of ook prima als naspel. Het hoeft niet voorbij te zijn op het moment dat de man is klaargekomen natuurlijk. Goede sex en klaarkomen hoeven niet per definitie altijd aan elkaar gekoppeld te zijn ; bij vrouwen niet, maar ook bij mannen niet. Dat is een of ander idee fixe dat de porno-industrie blijkbaar diep in ons verankerd heeft.

Eén troost : naarmate je ouder wordt, gaat het vanzelf langer duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Goed verhaal, +1. Over het bewerkstelligen van een orgasme enige tijd voor het moment supreme, zoals je het beschrijft - Als je daardoor de tweede keer niet, of pas na veel te lange tijd nogmaals klaar kunt komen, kun je de eerste keer ook een uur voor het moment supreme doen. Of twee uur. Of drie uur. Net wat voor jou werkt. Maar da's dan wel weer een kwestie van goed plannen, en dat kun of wil je niet altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sommige mannen schijnt zelfs een halve dag precies het juiste moment te zijn ; je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5 a 10 minuten..?? Vind ik wel errug kort hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ze voor de grap eens moeten timen.....
Ik heb ooit trouwens een keer een vriendje gehad dat er ECHT meer dan 20 minuten voor nodig had ; doodmoe wordt je daarvan, en erg complimenteus komt het ook niet over :lol:
Maar dan heb ik het puur over de daad zelf he ; dat wil niet zeggen dat je er niet rustig drie, vier uur over kunt doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) 20 minuten... Kun je nog wel lopen daarna?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, daarna hoef ik gelukkig eigenlijk nergens meer heen :lol:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Word vet chagrijnig als ik niet kom

Andere antwoorden (14)

1e vraag: als je handig bent ongeveer 10 minuten.
2e vraag: aan haar moeder of aan je baas denken tijdens de sex !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld komen mannen snel klaar in 5 minuten dacht ik. En je orgasme uitstellen zit voor een groot deel tussen je oren. Je kunt middelen gebruiken maar deze werken nauwelijks. Je kunt bijvoorbeeld durex Performa condooms gebruiken die verdoven je eikel.
Wat je beter kunt doen is oefenen met je vriendin. Vraag haar stil te liggen en niet te bewegen. Wanneer je in haar gaat moet je niet als een gek tekeer gaan, maar contact met haar maken en rustig heen en weer gaan. Wanneer het "te lekker voelt" je penis eruittrekken. Even wachten en dan weer opnieuw. Op een gegeven moment is eruit trekken niet meer noodzakelijk, maar is stoppen met bewegen meestal voldoende.
Leg het verhaal eerst wel voor aan je vriendin. Dit neemt een hoop druk en negatieve spanning weg aan beide kanten.
Ik ben zelf zo geslaagd. En kan zolang als ik wil sexen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek jezelf eerst af en ga dan met je vriendin verder dan kom je al een heel eind.

Hoe lang het normaal duurt voor je klaarkomt? Bij de één 30 sec. en bij de ander een half uur enz enz. Daar zou ik me niet mee bezig houden. Ieder is weer anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon ECHT genieten van de sex. concentreren op gevoel,aanrakingen,het vrijspel en niet alleen denken en concentreren op het hoogtepunt.
geniet van het genot van je partner en aanrakingen over je hele lichaam en die van de ander.
zo leg je je focus niet op je "lul" en kan je langer doorgaan en genieten.
bij een vluggertje leg je de focus maar op 1 ding en dan gaat en kan het ook snel.

gewoon eens proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag 1; ik denk dat het gemiddeld zo een 5 minuten doort.
Vraag 2; Drink een paar borrels, na alcohol duurt het klaarkomen altijd wat langer. En tijdens de sex denk je gewoon aan je schoonmoeder dat leidt ook wat af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
En op het moment waarop hij dan klaarkomt, roept hij de naam van de schoonmoeder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahha dat zou een mooie zijn ja :)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahahaa, da's een stunt.
Knuffel eens gewoon met haar.Geniet van elkaars lichaam zonder sex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1e Antwoord ongeveer 10 min soms kan je wel uitstellen. Maar daarvoor heb je een stevige wilskract voor nodig en dan kan je misschien 15 min halen.

2e Antwoord, wat kan je eraan doen om niet zo snel klaar te komen; is
eet per dag een hand vol hazelnoot!

En dan merk je het vanzelf wel...

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is geen rare vraag. Mensen denken dat het raar is, omdat ze zo vaak zo moeilijk over sex doen.
Kan je niet na het klaarkomen gewoon doorgaan met vrijen? Dat kan ik wel. En ik kan soms pas na een half uur klaarkomen. Dus het zal wel weer erg verschillen per persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ouder wordt gaat dit probleem meestal vanzelf over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschilt per persoon,hoelang het duurt voordat iemand klaarkomt.En dan kan het nog voorkomen dat je het de ene keer 10 min. vol houdt,en de keer daarop 30.Als jij echt zo snel klaarkomt,en je penis wordt snel slap,moet je eens libido forte van te voren innemen.Dan blijft hij gegarandeerd staan,nadat je een orgasme hebt gehad.Libido forte vind ik persoonlijk beter dan viagra.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een: Als je handig bent kan je het langer dan een uur uitstellen.
Twee: Oefening baart kunst. Gewoon soms rustig aan doen als je voelt dat de jongens voor de porrt staan te trappelen. Je gedachten even op iets anders focussen dan de geiligheid. Gewoon voor jezelf uitzoeken wat het beste bij je past.
Opmerking: Maak er geen problemen van. Gewoon je aandacht aan het : meisje"geven en het komt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat volledig zelf in de hand, en dat berust op waarheid.
Zelf vind ik het prettig om langere tijd bezig te zijn, net zolang tot mijn vrouw er ook aan toe is.
Door oefenen en concentreren, en te wachten als je het hoogtepunt voelt aankomen, kun je het moment steeds meer gaan uitstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL dat kan weken duren... een man hoeft ook niet per se met elke sexuele act klaar te komen. Anders dan een vrouw, zij met haar fysiologie kan en doet makkelijk meerdere rondjes per keer. Nou, makkelijk... Niet dat je hiervoor (als man zijnde) niet hoef te zweten :D

Over de tweede vraag zou ik zo zeggen, als je één orgasme van een vrouw 'overleeft' zonder zelf klaar te komen, zal je na een korte rust verder kunnen.

Op een gegeven moment zal je wel moeten klaar komen. Vooral als je door je leeftijd veel te veel energie hebt. Maar probeer het dan als 'eb en vloed' zien, op zo'n manier --- met eventueel rookpauses tussen --- kan een man makkelijk meerdere vrouwelijke orgasmes achter elkaar aan.

PS Er zijn ook veel technieken voor het controleren van sexuele kracht, in tibetaanse boeddhisme of daoisme, maar ze beginnen allemaal met de controle over gedachtegang. Ik denk niet dat je hierom vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag 1: Verschilt per persoon denk ik, maar volgens mij tussen 5-10 minuten.

Vraag 2: Je kan bijvoorbeeld de tempo verlagen. Of haar clitoris stimuleren, zodat zij sneller klaar komt.