Is dit gezond of ongezond om een tweede zaadlozing te forceren?

Mijn partner heeft na een eerste zaadlozig alles gedaan omdat ik toch een tweede zaadlozing zou hebben, dit is ook gelukt, het duurde wel even, maar is dit wel gezond om dit te forceren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
Lijkt mij niet zo gezond om te forceren, waarom wilde je dit?
Amadea
11 jaar geleden
Zwangerschapswens wellicht?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iemand die denkt dat je hiermee de kans op een zwangerschap zou kunnen vergroten mag terug de boeken in....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, mijn partner deed dit omdat ik dit ook wilde om zo langer en meer genot te kunnen hebben. De tweede zaadlozing kwam er na een tijd, maar tot dan heb ik er wel lang van genoten

Antwoorden (2)

Iets forceren is nooit goed maar je kan het wel trainen. Net zoals je kan trainen zaadlozingen uit te stellen kan je ook trainen in meerdere zaadlozingen te krijgen.

Blijven oefenen en trainen zou ik zeggen maar niks forceren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is niks ongezonds aan, tenzij en.......afhankelijk van wat je partner deed
om te "forceren".
Gemiddeld loost een man 0,1 tot 10 milliliter sperma. De hoeveelheid wordt beïnvloed door factoren zoals de tijd die is verstreken sinds de vorige zaadlozing, leeftijd en hoeveelheid stress.
Vooral jonge mannen kunnen best meer zaadlozingen achter elkaar hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ejaculatie