Is jezelf bevredigen goed voor je..??

Is het slecht of goed of licht het aan hoe vaak enzo..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik las toch echt of het licht aan mocht...
;-)
ItisILeClerc
12 jaar geleden
ja, ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfbevrediging mag met het licht aan èn in het donker ;-)

Antwoorden (10)

jezelf bevredigen is geen probleem.

Het geeft geen gezondheidsproblemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had van me oude lerares gehoort dat je er langer door leeft door het gevoel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij er positieve gevoelens van krijgt is het goed voor je! Lekker mee doorgaan dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de puberteit zijn er nogal wat hormonen aanwezig. En dat zijn de veroorzakers. Vrij normaal hoor. Over het aantal keer? Ik kan me herinneren toen ik een jaar of veertien was, was ik daar ook benieuwd naar bij mijn vrienden (de jongens in mijn geval,voor meisjes heb ik er geen idee van hoe dat speelt). In mijn hoogtijdagen deed ik het wel 4 of 5 keer per dag. Er waren ook wel momenten dat ik dacht: "ben ik nou een vieze vent?" (...zeker toen ik er mee begon, rond mijn twaalfde. Van de ene kant was het de grootste uitvinding die ik tot op dat moment had gedaan, maar erover praten ho maar, ik dacht echt dat ik het véél meer deed dan iemand anders) Ik heb er bij mijn weten geen schadelijke gevolgen aan overgehouden. Kleine Wim was aanwezig, en zolang Kleine Wim je leven niet gaat beheersen, is er niks aan de hand. Succes, en doe en hem de groeten, hij kan wel tegen een stootje. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker!!!! Naast het lekkere gevoel dat het je geeft, leer je je eigen lichaam goed kennen. Door te varieren met verschillen manieren van bevrediging, ontdek je wat je zelf het lekkerst vind. En dit is weer goed om te weten voor als je een sexuele relatie hebt, je kan de ander dan goed sturen over hoe jij het het lekkerst vind.
Hoevaak je het doet is ook niet belangrijk zolang je maar wat glijmiddel/ olie gebruikt. Dit is lekker en het voorkomt irritatie of in sommige gevallen schaafwondjes.
Kortom zelfbevrediging vergroot het zelfvertrouwen.

Geniet ervan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja want je zaad blijft verser omdat het steeds opnieuw wordt aangemaakt, ook schijnt het dat t goed is voor je seksleven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor.
Het is ook goed voor je conditie! En wetenschapper zei ooit..
An orgasm a day, keeps the doctor away!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, anders krijg je prostatitis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb is een keer bij 'Wat vind Nederland' gezien dat als je vaak seks hebt dat je dan langer leeft. En ik denk dat dat ook met bevredigen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb ik zelfs een keer gelezen dat dit goed voor je hart is op het moment dat je klaarkomt,