Worden de antwoorden op medische vragen gecontroleerd op GV

Ik bedoel er meer te zeggen is het verantwoord dat er zoveel medische vragen worden gesteld.Stel er geeft iemand een antwoord en het is niet het juiste.Meestal zie je staan ga naar je arts,maar volg niet wat er dan nog voor antwoorden/goed bedoelde adviezen er komen.

Toegevoegd na 2 minuten:
er mee te zeggen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sommige mensen wenden zich tot anderen als ze helemaal uitgedokterd zijn. Zij zoeken lotgenoten met misschien dezelfde kwaal of aandoening. Maar het mag toch niet zo wezen dat een GVer in de schoenen van een arts of geregistreerde behandelaar mag/kan staan. Soms zijn het de kleine dingen waar een ander aan voorbij gaat en DAN zou je er baat bij kunnen hebben. Ik denk dus dat de antwoorden op medische vragen niet worden gecontoleerd en blijft het gegeven antwoord op de vraag voor je eigen verantwoordelijkheid. Maar ik zou je willen adviseren om de gegeven antwoorden wel SERIEUS te overwegen. Er zijn m.i. veel mensen op GV die een antwoord geven om te antwoorden!

Er staat duidelijk boven in beeld een mededeling van GV dat je een arts moet raadplegen bij medische vragen. Lijkt mij voldoende

Ach, ja, voor onschuldige vragen kan dat geen kwaad. Als iemand een ander aanraadt om zijn wratten met capucijnerschillen te behandelen dan mag dat van mij. Wat betreft de doktersadviezen: altijd goed. Maar we steken er niets van op, want we komen nooit te weten wat de dokter nou gezegd heeft. Dat kun je natuurlijk kwijt op http://goeievraagnl.123forum.nu.

GV is natuurlijk niet anders dan wat vroeger de goedbedoelende buurman/vrouw was. Het maakt helemaal niet uit of een vraag medisch is of niet; een doehetzelf advies kan je ook het leven kosten en stemmen op de verkeerde partij ook.

In heel veel antwoorden wordt geadviserd om naar een dokter te gaan met daar bij een persoonlijke uitleg. want dat van een dokter dat weet de vraagsteller ook wel, en is eigenlijk benieuwd of iemand anders ook deze ervaringen heeft, dus echt delen van kennis, prima toch, sommige gaan wel heel erg ver door allerlei akelige ziekten op te noemen, daar zit de vraagsteller echt niet op te wachten en dat vind ik ook niet juist.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100