welke zachte lenzen van welk merk zijn het goedkoopst?

en waar kan ik die bestellen?

en bij welke lenzen kom je dan uit? dag-, week-, of maandlenzen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kruidvat heeft goedkope zachte dag-, maand- en driemaandenlenzen. Laat alleen wel regelmatig je ogen controleren en behandel je lenzen met zorg. Een slechte hygiëne bij contactlenzen kan leiden tot heel vervelende oogklachten en/of infecties.

Toegevoegd na 10 minuten:
Mijn opticien heeft uitgelegd dat goedkope lenzen die winkelketens verkopen op zich niet slecht zijn. Ze kunnen goedkoop verkocht worden, omdat er geen specialisten in huis zijn die kunnen adviseren. Het gevaar schuilt hem in het gegeven dat mensen makkelijk met hun lenzen omgaan als er totaal geen controle plaatsvindt. Onder het motto "het is lekker goedkoop en ik merk geen verschil". Terwijl je, zonder het te merken, wel met een infectie (vanwege slechte hygiëne) rond kunt lopen of de verkeerde lenzen draagt. Zodoende: laat je ogen met enige regelmaat controleren.