Wat is er mis als je 2.5 ballen hebt ?

2 normale en 1 kleine ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je er een of een halve te veel hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voel je niet gewoon je bijbal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je er bij? Ergens gelezen/gehoord? Ik kan het mij namelijk niet voorstellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu heb ik geen ballen (enkel de spreekwoordelijke) maar ik zou een van de 3 pukkels uitdrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien komt het toch door de straling van je telefoon...
burgos
12 jaar geleden
Hi Ha

Antwoorden (5)

Ik denk dat er dan of iets medisch flink mis is, of er is iets mis met je waarneming (de kans op dit laatste is wat groter). Zie je 2.5 ballen? Of voel je het? Het kan namelijk net zo goed iets anders zijn, wat heel normaal is om daar te zitten.
Als er echter echt 3 ballen hangen, of het nou kleine of grote zijn, dan zou ik eventjes langs de huisarts gaan. Hoe dan ook kan het geen kwaad om eventjes te latne kijken als je erover twijfelt of onzeker bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat er mis is dat is lastig te zeggen.

wie weet is de halve geen bal maar wat anders.
ander optie is dat breuken je niet zo liggen waardoor het tellen niet zo makkelijk gaat.

deze vraag is niet te beantwoorden, ik zou naar de huisarts gaan met dit aantal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk heb je op die bewuste plaats een spatader.
Dit komt namelijk nog al eens voor, maar de meeste mensen weten niet wat het is.
Het is volkomen onschuldig en zal dat ook blijven.

Mogelijk is het toch iets anders, maar dat is een vraag voor een dokter waar je even naar toe moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 normale een 1 kleine, die kleine hoeft helemaal geen bal te zijn, maar iets heel anders. ik zou daarmee naar de huisarts gaan om dat te laten onderzoeken... wie weet is het wel iets gevaarlijks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar is niks mis mee,alle mannen hebben 2 ballen en een bij bal.je voelt w.s bij je ene bal nog een klein balletje, als dat zo is dan is dat de bij bal,en vertrouw je het nu niet helemaal, gewoon even naar de dokter. Die kijkt nergens van op hoor.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+