welke oefeningen zijn er om je vetcellen in je billen te verbranden?

graag oefeningen die je ook thuis kunt uitvoeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer pilates. Dit is een vorm van fitness.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het spijt me te zeggen dat je door een bepaalde plaats te trainen het vet daar niet weg gaat.

Als je sport worden AL je vetreserves aangesproken, en niet alleen het deel waar je sport.

Dit komt doordat het vet niet direct bruikbaar is als energie, maar eerst omgezet moet worden. Dit gebeurt in de lever.
Als je sport gaan gaat het vet uit je vetcellen, eerst naar je lever, om vervolgens omgezet te worden en als energie te gebruikt te worden.

Wat je wel kunt doen is je bilspieren trainen, om deze beter gevormd te krijgen. ( en je dus stevigere billen krijgt.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste trainingen daarvoor zijn squaten en wielrennen. voorbeelden voor squaten vind je overal op het internet en ook de meest effectieve. Het geheim hiervan is volhouden en nogmaals volhouden. Begin eerst met bijv. 20 squats per dag en 3 keer in de week wielrennen voor 20 min. En kan je vandaaruit opbouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen plaatselijke massage is doeltreffend.