weet iemand een middeltje voor jongens om je puisten een beetje te maskeren?

Ja... ik ben een jongen, en aangezien ze voorlopig niet weggaan, is er niet iets om het een beetje te maskeren wat niet zo opvalt? Dank u

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zoon zit met het zelfde probleem als jou,
Nu heb ik slakkenslijm gel van de action €3,99
en dat helpt bij hem het beste. Maar dat is dus geen poedertje zodat de puistjes minder opvallen!

Antwoorden (6)

geen cremes ofzo gebruiken!
het helpt echt niet en ik spreek uit ervaring

wat je moet doen is iedere ochtend en avond
je gezicht wassen met een nat washandje en
daarna goed drogen. (niet te hard wrijven anders
irriteer je de huid)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt bij winkels als de etos en kruidvat weel cremes tegen puistjes. Als je daar even rondkijkt vind je genoeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja alleen helpt het meestal niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben al naar de huisarts geweest voor advies en zalfjes enzo (ook al werken ze niet echt) , maar deze vraag is gericht om het te maskeren.
in de drogist hebben ze 2ineen claerasil make up en tevens verdrogen de puistjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maskeren kan alleen met (getinte) cremes, make-up dus. Hoewel je ook make-up hebt voor mannen, is dat bij acne zeker niet aan te raden, omdat het je poriën verstopt en je dus nog meer puistjes krijgt. Beter kun je middelen gebruiken die de acne minder kunnen maken, en als het echt extreem is, je huisarts om advies vragen. Die heeft nog andere manieren om acne te behandelen. Sommige zorgverzekeraars vergoeden bij ernstige acne ook behandeling door een schoonheidsspecialist vanuit het aanvullende pakket. Of dit bij jou zinnig is, kan je huisarts vast beter beoordelen. Dan moet je misschien even over de drempel heenstappen dat schoonheidsbehandelingen voor meisjes zijn: in dit geval is het een heel normale huidbehandeling, en als het werkt tegen je acne, is dat alleen maar fijn natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heel goed helpt, is roaccutane. Dat is een pilletje dat je alleen kan krijgen via dokter. Je moet t minsten 6 maanden slikken ( t zijn pillen) maar dan ben je er wel echt vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k,Heb een hele goede tip voor je, niet om te maskeren, maar om het te verhelpen.
Ga naar de drogist,en haal wat zee zout, maak hier een
papje van, en laat het 10 minuten intrekken,en dat doe je elke dag,dan moet je met 1 week resultaten gaan zien.
Je huid wordt wat droog, maar dat geeft niet.
Suc6