Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn tenen jeuken heel erg, wat zou dit kunnen zijn? Het is volgens mij geen voetschimmel! En wat zou helpen?

Mijn kleinere tenen jeuken al een tijd en dan vooral aan de bovenkant, het is soms ook even weg en dan is het er weer. Ik krab eraan en daardoor gaat het soms beetje bloeden en komt er vocht uit, dan geneest het weer en dan weer jeuk enz.
Ik weet haast wel zeker dat het geen voetschimmel of zwemmerseczeem is want dat jeuk veel erger dan dit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gebruik Lamisil! beste en snelst werkende middel tegen voetschimmel en andere voetkwaaltjes

meer info zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals jij het beschrijft lijkt het toch wel heel erg op eczeem hoor. Of één of andere allergie. Maar waarom ga je niet even naar de huisarts? Wij kunnen vanuit hier jouw tenen niet bekijken en we zijn ook geen arts.
Succés ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij meer een ecxeem klacht. Het kan van alles zijn waardoor dat komt. Ga even naar je huisarts. Deze verwijst je als het goed is door naar een huidarts mocht dat nodig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding