Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je van een pijnprik bijwerkingen krijgen ?

Mijn vrouw heeft pijn in de buikstreek. Tussen de borsten uitreikend naar de beide kanten van de onderbuik. Tegen de pijn heeft ze vorige week woensdag bij de pijnkliniek in het ziekenhuis een pijnprik gekregen. Nu is er een bobbeltje ontstaan in de grootte van ongeveer een klein eitje wat duidelijk voelbaar is als je er op drukt. Ze heeft ook nog steeds pijn in de prik gedeelte. We hebben met het ziekenhuis gebeld, die heeft geadviseerd om een week te wachten. Mocht het na een week niet over/weg zijn gegaan dan moesten we opnieuw terug komen. Aangezien ik dit toch vrij belangrijk vindt zet ik mijn vraag hierop. Is het een (allergische) reactie van de prik of iets anders.

12 jaar geleden
882

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het onschuldig .. Het bobbeltje zal onderhuids weefsel zijn wat door de injectie geïrriteerd is.. Lijkt niet op een allergische reactie want dat vind binnen 24 uur plaats en niet na een week..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is natuurlijk pijn en pijn. Iedereen ervaart pijn anders, daar kan ik niet over oordelen. Als het ziekenhuis zegt dat jullie nog een week moeten wachten, dan is dat een standaard antwoord. Als de pijn zo erg is, dat jullie geen dag meer kunnen wachten, bel dan opnieuw het ziekenhuis en vraag of je even langs mag komen. Ik verwacht niet dat ze dat zullen weigeren. Sterkte met de pijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding