Hoe het beste van een rook-geur afkomen? want het stinkt.

ik wil graag van die geuren afkomen , en nee geef geen antwoorden zovan: stop dan, want dat kan ik niet want het is best lekker alleen niet lekker als het in je kleren hangt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

ik fiets altijd dan even een stukje met mun jas open dus op mun shirt en dan gaat het er beetje uit en klein beetje deo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Nee lachuuuu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sireus bij mij werkt het prima je moet inderdaad niet van de buurman naar jou fietsen dat helpt niks maar gewoon metertje van 750 of 1km
Regenjas aandoen met tuinhandschoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door een paar schaaltjes azijn in de kamer te zetten, helpt u de nare 'na'geur van sigaretten en sigaren te voorkomen.

misschien dat je een schaaltje met azijn in je klerenkast kan zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je koopt bij de kruidvat een spray,die spuit je op je kleding
en je ruikt weer als een roos,
Je sprayt je kleding als ze in je kast hangen,dus je neemt
alles gelijk mee.
Susc6 van een roker,die ook zijn kleding sprayt.
12 jaar geleden
Je kleding extra vaak wassen.
Doe iedere dag schone kleding aan.
Voor je huiskamer op een paar onzichtige plekken een paar schalen met azijn neer zetten en lekkere luchtjes sprayen op kussen en kleden.
Verder lekker door roken, maar om deze tijd van het jaar niet buiten :-(((
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet thuis bent: alleen buiten roken.
Als je thuis bent: direkt andere kleren aantrekken voor binnen (rook-kleding zeg maar).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik Febreze, bijzonder aan dit product is dat het de ongewenste geur daadwerkelijk neutraliseert, in tegenstelling tot andere producten die ongewenste geuren alleen maar overheersen met een andere geur.

De werkzame stof in Febreze is een cyclodextrine, een ringvormig suikeroligomeer dat een complex kan vormen met een breed scala aan kleine moleculen zodat die kleine moleculen niet meer als geur waarneembaar zijn.

Toegevoegd na 29 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Febreze