hoe maak je je maag sterker na een maagverkleiningsoperatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo sterker? Het is toch juist de bedoeling dat er bijna niks meer in past?

Het beste antwoord

Hoe bedoel je sterker?

Toegevoegd na 2 minuten:
Je maag is net zo sterk als voorheen, alleen een stuk kleiner, de eerste maanden kun je niet zoveel verdragen als voor de operatie, en na een paar maanden kun je bijna alles weer eten. Sommige dingen zullen moeilijk te verteren zijn, en daar leer je vanzelf wel wat je wel en niet kunt eten. Brood en vlees is daar een voorbeeld van. Als je bedoeld met sterker groter, dan denk ik dat je een verkeerd beeld hebt van een maagverkleiningsoperatie. En doel je op een sleeve resection of een gastric bypass?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
c+ ...ik snap die min niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan van mij een plus als compensatie.
Prima antwoord.

Andere antwoorden (1)

na een maagverkleining is het de bedoeling dat je minder eet, je hoeft je maag niet sterker te maken, die is al sterk genoeg, wat sterker word is de kracht om door te zetten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus!