Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een pocketveringmatras harder? Dekmatras van Nasa traagschuim?

Hallo,

Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een nieuw pocketvering matras gekocht. (ik geloof 5 zones, op een vlakke ondergrond( gewoon lattenbodem)). Ik vond het toen heerlijk om op een zacht matras te slapen maar inmiddels heb ik erg veel last van mijn rug gekregen. Nu ben opzoek naar een manier om mijn bed harder te maken (wanneer ik bij mijn vriendin slaap lig ik op een harder matras en heb ik minder last van mijn rug).

Heeft iemand ideeen? Is een topdek/topper/dekmatras van Nasa Traagschuim een oplossing? Of toch een geheel niet matras? Of wordt het hierdoor alleen maar zachter?

Alvast bedankt voor de hulp!

Frank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hadden ook een pocketveringmatras ,dat ook ongeveer zo oud was .Ook mijn vrouw kreeg rugklachten,maar sinds kort hebben wij een harder matras,en haar klachten zijn nu ,na enkele weken al zo goed als verdwenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een topper is er voor om zachter te liggen als de matras iets te hard is .
Je kunt proberen om de matras te draaien [dit moet elke 3 maanden ]
Ik draai mijn matras met cijfers erop .
Ga links achter de matras staan en zet er een 1 op .
Draai de matras horizontaal en zet er een 2 op .
Draai nu de matras verticaal en zet er een 3 op .
Draai de matras nu weer horizontaal en zet er een 4 op .
Zo draai je de matras altijd goed .
Maar als het draaien van de matras niet helpt dan zit je toch vast aan een nieuwe .
Als je een nieuwe matras koopt vraag dan of zij een matras op proef hebben voor enkele dagen .
Omdat je van 2 minuten liggen niet weet hoe het is na 8 uur liggen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding