Hoe kan ik zien of me vinger gekneust is?

Me vinger is dik en het doet best veel pijn hoe kan ik zie hoe het gekneust is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Meestal kan je het niet van de buitenkant zien.
Bij zowel gebroken en gekneusd is het vaak dik, en rood/blauw.

De enige manier is naar je (huis)arts te gaan,
je wordt doorverwezen naar het ziekenhuis, waar ze röntgenfoto's nemen.

Even iets erbij:
Vaak doet zelfs een gekneusde vinger meer pijn dan wanneer die gebroken is.

Veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zie je op een röntgen-foto.
Kun je de vinger nog buigen dan is hij niet gebroken maar gekneusd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik meende dat het zo was dat als het heel erg pijn blijft doen, dat ie dan gekneusd is.

ik zou zeggen, op naar de dokter- neem t zekere voor het onzekere