bestaat er een huizen makkelaar voor mensen met een minimum inkomen, en zoja, welke is dat? Liefst voor omg Amsterdam of Utrecht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat een gewone makelaar ook moet bemiddelen voor mensen met een minimum inkomen.
Ga ook een naar de gemeente of sociale dient voor bijzondere bijstand om een gedeelte van de bemiddelingskosten tussen jou en de makelaar te dekken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijzondere bijstand als je een huis wilt kopen? Ben je wel lekker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitstekend. Dank je wel. Er staat niets over per se kopen erbij. Wanneer men particulier wil huren neemt men ook een makelaar.
Het ga je goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker, een makelaar voor een huurhuis. Maar alleen in de vrije sector, en dan heb je een inkomen waarbij je niet in aanmerking komt voor bijzondere bijstand.

Andere antwoorden (1)

Een makelaar is een makelaar als je een huis wilt huren is dat meestal voor mensen met een minimum inkomen niet de makelaar waar je naar toe moet maar naar woning stichtingen. Voor het kopen van een huis is dat prijs bepalend of je wel of niet een hypotheek krijgt. Dus er bestaat geen makelaar voor een speciale doelgroep.
ronron1212