Is het normaal dat je anderhalf jaar na je sleutelbeenbreuk hem nog steeds af en toe voelt?

Ik heb anderhalf jaar geleden mijn sleutelbeen gebroken en heb steeds het gevoel dat hij nog beweegt. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me sleutelbeen ook gebroken 4 maandenterug en heb er zowat nooit last van alleen heel soms boel je get opeens weer ook al die je nix

Antwoorden (3)

Nee dat is niet normaal. Een botbreuk moet na drie maanden toch wel helemaal genezen zijn.

Het kan zijn dat het bij jou niet helemaal goed aan elkaar is gehecht en dat er littekenweefsel tussen is gegroeid.

Laat nog een keer foto's maken, dan kunnen ze het precies zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij is er ong. 35 jaar geleden tijdens een auto ongeval oa het sleutelbeen gebroken ( beklemming )
dit is niet te zetten in gips , en het blijft altijd een duidelijk voelbare knobbel, maar pijnlijk is het niet
dus als voelt voel je niet een rechte lijn maar een onderbroken lijn en een soort knobbel waar de breuk heeft gezeten

Marianne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er ook aan of hij geheel gebroken was of maar een klein scheurtje. Ik zou voor de zekerheid toch even een foto laten maken. Het kan zijn dat het gevoelig en een zwak punt blijft.