Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Is het normaal dat je anderhalf jaar na je sleutelbeenbreuk hem nog steeds af en toe voelt?

Ik heb anderhalf jaar geleden mijn sleutelbeen gebroken en heb steeds het gevoel dat hij nog beweegt. Is dit normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee dat is niet normaal. Een botbreuk moet na drie maanden toch wel helemaal genezen zijn. Het kan zijn dat het bij jou niet helemaal goed aan elkaar is gehecht en dat er littekenweefsel tussen is gegroeid. Laat nog een keer foto's maken, dan kunnen ze het precies zien.

bij mij is er ong. 35 jaar geleden tijdens een auto ongeval oa het sleutelbeen gebroken ( beklemming ) dit is niet te zetten in gips , en het blijft altijd een duidelijk voelbare knobbel, maar pijnlijk is het niet dus als voelt voel je niet een rechte lijn maar een onderbroken lijn en een soort knobbel waar de breuk heeft gezeten Marianne

Ligt er ook aan of hij geheel gebroken was of maar een klein scheurtje. Ik zou voor de zekerheid toch even een foto laten maken. Het kan zijn dat het gevoelig en een zwak punt blijft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100