Hoe voorkom ik dat ik morgen spierpijn heb?

Ik heb net (2 uur lang) maat huis gelopen met mijn fiets aan mijn hand en ik kan morgen echt geen spierpijn hebben want ik heb morgen poeljes test en ik wel geen slecht cijfer hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je spieren masseren, verwarmen door een warm bad, of een pijnstiller innemen. Meestal is de 3e dag na overbelasting de dag met de meeste spierpijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaan doche wand dan ontspanden al je spieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lees je antwoord eens terug.
burgos
12 jaar geleden
pfffffffff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat moet je doen???
Morgen ochtend gewoon een paracetamolletje
nemen, dan ben je kip lekker,verder is daar weinig aan te doen in zo,n korte tijd.