komt bij lichamelijke inspanning, lichamelijke vermoeidheid lineair gepaard met mentale vermoeidheid?

Denk aan een zwaar lichamelijke inspanning zoals hardlopen, waarbij je weinige mentale kracht gebruikt. Zal na het hardlopen, de mentale kracht als zowel je fysieke kracht zijn afgezwakt in een liniar verband met elkaar tot zowel beide dezelfde gelijken constanten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat is bij iedereen verschillend.

Dat zegt mijn gevoel en daar heb ik verder geen uitleg en bron bij.