Heeft iemand ooit van van Etend Afvallen gehoord?

Dit is een 12-weeks afvalprogramma met een online personal trainer.

www.etendafvallen.nl

Toegevoegd na 50 seconden:
Heeft iemand dus ervaring hiermee of iemand kent die hier mee aan heeft gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Mijn moeder gebruikte altijd het boekje "Mager worden door meer eten". Dat is antiquarisch vast nog wel verkrijgbaar!
Ritsuka
12 jaar geleden
Laat me raden, ze zeggen dat je veel resultaat kan boeken in korte tijd. Nooit doen zulke programma's. Zoek dan liever op clean eating, een gezonde levensstijl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik het ook van maar ik wil eerst zeker weten of het wel helpt en resultaat geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen ervaring mee, maar dat soort sites ken ik wel; niet aan beginnen want uiteindelijk kost het je geld en levert het je niets op.
Afavllen = gezond eten, voldoende bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geef je een + als morele steun ;-)

Het beste antwoord

IK heb er persoonlijk geen ervaring mee maar ik ben er wel van overtuigd dat ook deze manier van afvallen bij een x-aantal personen succes zal hebben. Dat x-aantal zal echter wel een minderheid van de deelnemende personen zijn.

De keuze is dus aan jou of jij dit wenst uit te testen of niet.

Maar geloof me, als je vaak genoeg aan afvallen of vermageren denkt dan ga je na een tijdje automatisch concrete stappen ondernemen om op eigen wijze af te vallen.

Laat gewoon je gezond verstand werken en ga dan voor de volle 100% voor de keuze die je maakt.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker, maar deze methode heeft ook een aantal andere namen. Ze komen er stuk voor stuk op neer dat je absoluut een stuk lichter wordt. In je portemonnee. Met deze 'methode' wel 300 euro. Als er inderdaad 1000 mensen intrappen heeft de persoon achter deze fuik € 300.000 binnengeharkt met een flutverhaaltje dat je zelf hoogstwaarschijnlijk ook had kunnen verzinnen.

Wat ik hier weer eens dramatisch mis is de manier om gezond te blijven. Natuurlijk doe je dat niet door stil te gaan zitten maar in beweging te blijven. Meer nog door je voedingspatroon de rest van je leven aan te passen. Wil je dat niet? Hou er dan over op en ga lekker door zoals je bezig was. Want jo-jo-en met je gewicht is zo ongeveer het slechtste wat je je gezondheid kunt aandoen.