ik heb erge pijn in mijn balzak met name (hoe ik het van boven zie) mijn rechter bal, wat is het ?

De rechter bal lijk wel een stuk te zijn verlengt en als ik moet hoesten of ga lopen, laat staan opstaan, doet het erg pijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan een ontsteking zijn.. Zou er in iedergeval mee naar de huisarts gaan. Misschien een beetje ongemakkelijk voor jou, maar je bent er wel mee geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt op een bijbalonsteking... Dokter!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier moet je echt meteen mee naar de dokter gaan. Als er een beknelling is zou je waarschijnlijk niet meer kunnen internetten van de pijn, maar neem toch maar geen risico.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als varicocele, een abnormale vergroting van een ader in het scrotum. Als je hoest komt er druk op de ader te staan, waardoor tijdelijk de pijn verhoogd wordt. Het is onschuldig, maar moet bij een ernstige vorm wel geopereerd worden. Op naar de huisarts dus.