Sinds november 2011 aanhoudende menstruatiepijn wat kan dit zijn?

de menstruatiepijn is sinds november 2011 niet weggeweest en is heftiger na het vrijen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

wat dit kan zijn kan misschien alleen je huisarts beantwoorden...
langdurige pijn in de buik kan van alles zijn..dus maak een afspraak met je dokter...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de huisarts kan bepalen wat je mankeert. Maar ik had dezelfde symptomen en ik bleek vleesbomen te hebben. Dit zijn goedaardige gezwellen in de baarmoeder en als ze klein blijven heb je er normaal geen last van.
Gaan ze groeien tot bijv. groter dan 3-4cm dan kunnen ze chronisch 'menstruatie pijn' veroorzaken en pijn bij het vrijen is ook geen uitzondering.
Ze kunnen overigens erg groot worden.
Ga naar je huisarts en hij\zij zal je waarschijnlijk doorsturen naar een echoscopiste in het ziekenhuis.
Dan weet je tenminste precies wat er aan de hand is.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is net endometriose vastgesteld. Daar komen dezelfde klachten voor.
Ik zal daar op de site de vragenlijst invullen en evt aangeven bij de huisarts. Het wordt gemiddeld pas na 9 jaar gediagnosticeerd.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan van alles zijn, alleen de dokter kan zekerheid geven.
Ik heb er zelf last van gehad, en bij mij bleek het na onderzoek chlamydia te zijn, wat met 2 pillen opgelost was: een verlossing!